پرداخت آسان  و با دریافت کد تخفیف می توانید پروژه را به قیمت درخواستی خرید فرمایید طراحی سایت برای کاندیدای شورای شهر و نمایند مجلس فروش عمده فایل به قیمت یک فایل jashop طراح و مخترع نرم افزار مدیریت حمل و نقل وو ترافیک تهران نفر دوم نرم افزار کشور در بخش اساتید نفر دوم برنامه نویس استان قزوین نفر برتر برنامه نویسی مذهبی ایران

اطلاعیه فروشگاه

مهندس جعفر عالی نژاد مدرس دانشگاه، مربی رباتیک دانش آموزی، پشتیبان کنکوری موسسه علمی رزمندگان، محقق، مخترع و کارآفرین مجازی ایران. تدریس خصوصی کامپیوتر و مشاوره تلفنی. فروش عمده فایل به قیمت یک فایل . 09120682401 www.jait.ir . www.jashop.ir لینک کانال رسمی پژوهش سرای علمی و مشاوره ای: pajoheshi@

تحلیل محتوای نرم افزار چند رسانه ای جانداران و آموزش ریاضی اول دبستان براساس اصول چند رسانه ای مایر

تحلیل محتوای نرم افزار چند رسانه ای جانداران و  آموزش ریاضی اول دبستان براساس اصول چند رسانه ای مایر

تحلیل محتوای نرم افزار چند رسانه ای جانداران و آموزش ریاضی اول دبستان براساس اصول چند رسانه ای مایر

 

دارای 20 صفحه دکیومنت و پاورپوینت ارایه

داری نرم افزار و بازی

صدا گذاری برای راحتی خردسالان 

دارای فایلهای فلش برای راحتی یادگیری

دارای 10 فرم مختلف با آموزش متحرک

به همراه موسیقی و سر گرمی

طراحی جلد سی دی

به همراه سورس نرم افزار Multimedia Builder

و امکانات دیگر

 

بیان مساله

آیا تاکنون به این مساله فکر کرده ایم که چرا برخی از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به درس ریاضی تنفر دارند و از ریاضی گریزانند و بعضی در ساعات ریاضی غیبت می کنند؟این امر ریشه در موارد متعددی از جمله محتوای خشک کتابها دارد و باعث روی آوردن دانش آموزان به سمت نرم افزارهای آموزشی می شود و از آنجایی که اکثراین نرم افزارها پشتوانه تحقیقی مناسبی را برای کار خود ندارند تحلیل محتوا نرم افزار های آموزشی به ما این امکان را می دهد تا به بررسی نرم افزار از لحاظ اصول آموزشی بپردازیم.

 

اهمیت و ضرورت

ریاضیات اغلب از نظر جامعه به عنوان یک بخش سودمند و ضروری از آموزش بچه ها در نظر گرفته شده است. در واقع زندگی طبیعی و عادی و معمول بدون برخورداری از مهارتهای ریاضی دشوار و مشکل است. چرا که احراز شایستگی در ریاضیات اغلب برای کسب شغل یا حرفه در آینده پیش بینی شده است. آموزش ریاضیات اهدافی مانند: پرورش قدرت استدلال یادگیرنده، ایجاد قابلیت های ذهنی لازم در یادگیرنده، ایجاد تفکر منطقی و مساله گشایی در برخورد با مسائل، در گیر کردن دانش آموزان به صورت فعال هم بدنی و هم ذهنی در فرایند یادگیری، آماده کردن جهت اکتشاف، ساخت، ترکیب از طریق کسب مهارت در زمینه مفاهیم ریاضی را تحقق می بخشد. که سالانه شرکت ها و موسسات مختلف نرم افزارهایی را برای دستیابی به این اهداف تولید می کنند. آنچه اهمیت و ضرورت تحلیل محتوای این نرم افزار ها را براساس اصول و استانداردهای آموزشی تعیین می کند میزان تحقق این اهداف از طریق این نرم افزارهاست.

 

 

 

هدف کلی

تحلیل محتوای نرم افزار چند رسانه ای آموزش ریاضی اول دبستان انتشارات لوح و قلم براساس اصول چند رسانه ای مایر

 

اهداف جزئی

  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل چند رسانه ای مایر
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل مجاورت زمانی
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل مجاورت مکانی
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل پیوستگی و انسجام
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل کانال حسی تناس
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل افزونگی یا مازاد
  • بررسی تناسب محتوای علمی چند رسانه ای آموزشی با اصل تفاوت های فردی
  • بررسی استاندارد ها ی تولید cd های آموزشی در نرم افزار

 

اصول چند رسانه ای مایر

  1. اصل چند رسانه ای : یادگیری فراگیران از کلمات و تصاویر بهتر از کلمات صرف است.
  2. اصل مجاورت فضایی : یادگیری فراگیران از کلمات و تصاویر هنگامی بهتر خواهد بود که آنها در مجاورت یکدیگر بر روی کاغذ یا رایانه ظاهر شوند.
  3. اصل مجاورت زمانی : ارائه همزمان کلمات و تصاویر منجر به یادگیری بهتر فراگیران خواهد شد.
  4. اصل انسجام: حذف کلمات ، تصاویر و اصوات اضافی و غیرضروری منجر به یادگیری بهتر فراگیران خواهد شد.
  5. اصل چگونگی وجه حسی: یادگیری فراگیران از انیمیشن وگفتار بهتر از انیمیشن ومتن نوشتاری است.
  6. اصل افزونگی: یادگیری فراگیران از انیمیشن وگفتار بهتر از انیمیشن، گفتار ومتن نوشتاری است.
  7. اصل تفاوتهای فردی : تأثیر اصول طراحی برای فراگیران با معلومات کم و فراگیرانی که از توانایی فضایی بالایی برخوردارند بیشتر از فراگیرانی با سطح معلومات بالا یا توانایی پایین می باشد.

چک لیست

  1. 1. میزان تعامل
  2. سنجش یادگیری
  3. ارائه بازخورد
  4. ارائه راهنمایی
  5. ارائه سرگرمی برپایه مباحث درسی
  6. انطباق تصاویر و متن
  7. انطباق صوت(گفتار) و متن
  8. انطباق صوت(گفتار) و تصاویر
  9. بکارگیری تصاویر ویدئویی دیجیتال
  10. بکارگیری متن
  11. بکارگیری گرافیک
  12. بکارگیری انیمیشن
  13. بکار گیری صوت(گفتاری)
  14. بکارگیری موسیقی مناسب با محتوا
  15. پاسخ به سوالات احتمالی فراگیر
  16. وجود محیط جهت یادداشت برداری
  17. امکان جستجو

 

نمونه گیری

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 385,190 ریال
(شامل 45% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 700,350 ریال
کدتخفیف:
سلام دوست عزیز اول توضیحات کامل فایل و یا پروژه را به دقت مطالعه و بعد به خردید آن اقدام فرمایید. در صورت شک و تردید با ما تماس بگیرید. قیمت بصورت دریافت کد تخفیف قابل کاهش می باشد. با سپاس مهندس عالی نژاد09148594038

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Multimedia-Builder-jandaran-va-ryaziyat_329869_9234.zip80.2 MB





محبوبترین محصولات

نظرسنجی

لطفا نظرتان را درباره فایل های کارشناسی ارشد آی تی بگین؟ قیمت بصورت دریافت کد تخفیف قابل کاهش می باشد...
filesell

آمارگیر وبلاگ

----پر بازدید ترین فایل های همکاران--- -----پر فروشترین فایل های همکاران -----